.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعاوني هاي مرزنشينان محتاج نگاههاي حمايتي

مدير کل تعاون استان گيلان گفت : تعاوني هاي مرزنشينان محتاج نگاههاي حمايتي هستند.

محمد علي رمضاني افزود: 17 تعاوني مرزنشينان در گيلان محتاج حمايت جدي و توجه ويژه اي هستند که مي بايستي توسط دستگاههاي متعدد اداري استان بويژه مجموعه استانداري و فرمانداري ها ، سازمان امور مالياتي، در جهت رفع موانع و مشکلات موجود اين تعاوني ها اقدام عاجل کنند.

وي اظهار داشت : تعاوني هاي مرزنشينان با مشکلات متعددي دست وپنجه نرم ميکنند.

وي گفت: به نظر ميرسد با ايجاد تغييرات مختصري در اساسنامه اين تعاوني ها در تجارت چمداني مرزهاي ورودي و خروجي ما موثر واقع بشوند.

مدير کل تعاون گيلان افزود: بيش از 500 هزار نفر از مردان و زنان وابسته به اين تعاوني ها هستند و توجه به اين جمعيت قابل توجه اقتضا دارد که در جهت ارتقا و بهينه سازي امکانات و تاسيسات و اعتبارات و آموزش هاي اين بخش اقدامي اساسي و البته فوري صورت گيرد.

رمضاني گفت: از جمله اموري که مي تواند در اين زمينه به تعاوني مرزنشينان کمک نمايد عبارت اند از تشکيل تعاوني فراگير ملي تعاوني هاي مرزنشينان و نيز احياي مجدد ورود برنج مازاد بر توليد داخلي و توزيع آن در استان هاي غير شمالي کشور که البته در چنين حالتي ميزان درصد آن مي بايد به 2 برابر درصد سهم قبلي افزايش يابد.

وي گفت : در جلسه اي که اخيرا با معاون برنامه ريزي استانداري گيلان برقرار شده است مقرر گرديد که در چند جلسه ساماندهي امور اتحاديه تعاوني هاي مرزنشينان و تعاوني هاي وابسته به آن مورد بحث و بررسي و اتخاذ تصميم قرار گيرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.